onsdag 10. november 2010

Muffins uke!


Dette er en prinse muffins som jeg lagde til en voksen bursdag. Den er pyntet med sjokoladekrem og maripan.





Eirik sin favoritt,
ku muffinsen.
Her brukte jeg ansiktet til kua som er tegna på muffinsformen, men det går ikke an å se her...



Her har jeg brukt marsipan og glitter som kan spises.
Glitteret fikk jeg av min søster Catrine i gave:)



Må gi Eirik litt av kreditten for denne ideèn.
En øde øy på en amerikansk muffins!
Denne var kjempe gøy å lage! 



Sist jeg var på Jernia fikk jeg en pakke rosa sløyfe muffins former og ble insirert til å lage en støttende muffins:)



En kule muffins.
Har brukt Cacas konditorfarger,
effektive saker kan du si... 


5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Den første til å følge bloggen din, wooohooo :)
    Så flink du er til å bake, bestisen min :)

    Love you, klem klem

    SvarSlett
  3. Himla flink du er!! De var utrolig fine:) Kommer til å følge med her! Klem:)

    SvarSlett