onsdag 1. desember 2010

1. desember

I dag er det ferdig pyntet til jul hjemme:)
Her er litt av hva vi har fylt huset med i år...


 Hvis jeg ikke husker feil var dette en av adventsgavene fra i fjor, som er satt sammen med den klassiske nisse lykten jeg har fått av farmor:)
Dette er et stort hjerte på 50cm, der byttet jeg bare sløyfa til julens farge..
 Nydlig prikkete advents hjerte som har fått hedersplassen på en industriell lampe ved sofakroken. Kjøpt på Upstairs, elsker den butikken!
 Søte nisse unger kjøpt i fjor, så mye julepynt jeg hadde glemt at jeg hadde!
 Bunnen av stigen fungerer til oppbavaring av julegavepakker og alle de koslige julebladene som jeg leser om og om igjen:)
En julegave fra svigermor i fjor, fylt med lekre stjerner.

Tørre grener har fått glitrende julekuler på.

Vedbrikett boksen har blitt ny..


Ogå har vi vært så heldige å få julekalender av min fantastiske ste mor og pappa i år!
Gleder meg sånn til å åpne alle disse gavene!
I dag fikk vi noen flotte servietter:)




I dag skal jeg og Emil bli med på "juleåpning" på Fevik med min mamma og resten av jentene, det blir kjempe koslig!
Først skal jeg låne tredemølla før de andre kommer for å få inn dagens trening;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar