onsdag 1. desember 2010

Gammel lampe ble ny

Jeg er veldig gla i fikse gamle ting opp til min stil, og finner nesten alltid noe å ta me med fra gjenbruksbutikken...
Denne gangen så jeg potensialet i en gammel lampe og noen store rammer.
Fikk kun tid til lampa i dag,
så gleder  meg til å fikse rammene senere...
Dette er sånn jeg kjøpte den, for 50kroner.

Og her er den etter litt hobby lakk fra Biltema,
og nytt fantastisk due grått linstoff og hvit silkesløyfe fra "Sy butikken" i Østregate her i Arendal.


Passet supert inn i vår gang som går i disse fargene!
Her er lampeskjermen. Sydde den bare for hånd etter mønsteret fra den gamle, og satt strikk i oppe og nede.

Her er foten. Jeg maskerte bare de delene som ikke var messing og sprayet i vei i garasjen:)
Syntes mønsteret kom så godt frem.

Nå skal jeg legge meg
 og glede meg til 1. desember kos i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar