søndag 23. januar 2011

Cake Pops

Jeg lagde en kake her om dagen også ble det en del avkapp igjen.
Så da fikk jeg endeli prøvd en oppskrift jeg har funnet hos en veldig flink baker og blogger, hun er hobby kokken bak nettsiden www.passion4baking.com. Den er virkelig verdt en titt, du vil bli inspirert! Oppskriften hennes på Cake Pops kan du finne her.
De jeg har laget i dag er med en langpanne sjokoladekake fra Toro og det gikk veldig greit.
Dette var noe helt nytt for meg og svært arti å prøve, blir nok flere av disse fremover.
Jeg er litt perfeksjonist på bakingen min så ble ikke helt fornøyd med utseende på alle. Det var litt vanskelig å vite når en skulle ta på sjokoladen, den skulle ikke være for varm eller for kald, er nok en "øvelse gjør mester" ting tenker jeg:)

Her kan dere se hvordan de ble i hvertfall.




De smakte godt men var ganske mektige, 
så kanskje noen litt mindre neste gang... 

Ha en flott ny uke! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar