tirsdag 4. januar 2011

Deilig duskregn

I dag var det en perfekt dag for å prøve den nye løpe tightsen min fra Craft som jeg kjøpte på en av mine favoritt sports butikker XXL Sørlandsparken.
Hunden og jeg sto opp og jeg heiv meg rett i trenings klærne, syntes det er lettere å komme seg ut hvis jeg gjør det før frokost:)
Vi hadde en god runde på nesten en time og var så fornøyde at vi nå ligger tørre og varme på sofaen med en god sunn frokost.
Jeg er blitt veldig glad i avokado etter at en god venninde fikk meg til å prøve for noen år siden.
Den er rik på di riktige oljene og metter godt i magen.
Jeg kom over en bok som heter "Frukt, bær og grønt" den er kjempe god som inspirasjon til nytt tilbehør til middagen og desserten. Her hos oss går det veldig ofte i de samme grønnsakene til middagen, så det var godt med tips:)

Jeg spiser avokadoen på litt Rugsprø knekkebrød med cherrytomater eller perletomater, og så topper jeg med litt urtesalt eller flaksalt.


Nå er det tid for en kopp grønn te og kose litt med hunden.
I ettermiddag skal jeg prøve en ny bolle oppskrift,
blir det bra så deler jeg den gjerne:)

Ha en flott tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar