onsdag 16. mars 2011

Baby Boy Cupcakes

En god klubb venninde av meg og hennes kjære fikk på fredag en fantastisk økning i familien.
De fikk en liten gutt som skal hete Lucas:)
I tillegg har de to flotte jenter, så er det nå liv å røre i heimen;)

Jeg har vært i København i helga i utdrikningslag til en av mine søstre.
Hun skal stå brud i mai og vi gleder oss alle sammen.
Det er det første bryllupet blant alle søsknene våre så her er alle engasjert:)

Vi hadde ett Sex and the City utdrikningslag, med spa, cosmopolitans, champange frokost og selvfølgelig kjoler!
Det var kjempe stas og en overraskelse at vi skulle komme, så det var ekstra gøy.
Litt trøtte så hadde vi brunsj hos det fremtidige ekteparet på søndagen før vi reiste med fly til Stavanger.
Her hadde jeg pysjamasfest hos min lillesøster, og en liten shopping runde før jeg kjørte hjem til Arendal.

Jeg gledet meg til å møte min kjære igjen og min lille hjerteknuser Emil.
Og lite viste jeg at de hadde vært så effektive!
Eirik hadde malt kjellerstua i en flott matt lys brun kremete farge som heter Serengeti.
Jeg ble helt mo i knærne, det er kjærlighet i praksis det!

Men i går så gledet jeg meg til en tur til Tvedesrand for å se lille Lucas!
Jeg hadde med meg en liten gave fra Kremmerhuset,
en sikker favoritt butikk for meg og min bestevenninde.
Men jeg er jo en bake entusiast så jeg hadde også med meg noen cupcakes.

Cupcakene er vanilje cupcaces som jeg har oppskriften på her på bloggen, og på toppen har jeg brukt Anglel Feather Icing, en oppskrift fra http://www.passion4baking.com/. Min ble nok litt for tynn så den må jeg prøve igjen:)
Jeg brukte prinse muffinsformer fra Cacas og sølv strøssel.



Disse falt svært godt i smak hos en liten frøken som kom hjem fra barnehagen når jeg var på besøk. Eller i hvertfall icingen:)
Den ble slikket av og lille snuppa ble lyseblå i hele ansiktet!
Hun var helt fantastisk skjønn, akkurat som lille broren...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar