tirsdag 29. mars 2011

Rosa glede i en fin-fin bolle!

Jeg elsker å dele litt glede, og spesielt til familie og gode venner:)
Dert er så lite som skal til!
Jeg kjørte til pappa og min andre mamma med en liten overraskelse i går.
Man forventer ikke noe takk, for gleden er jo bare å vite at du har fått frem ett lite smil hos noen som fortjener det.
Men jeg fikk alikevell en telefon på kvelden som gjorde gleden større:)
Jeg hadde laget en Marshmellows Bringebær Moussè som kakefyll på forrige kake innlegg.
Og denne sa samboeren min var kjemep god bare som dessert!'

Så jeg tok frem favoritt bollene mine fra IKEA, Arv serien, og pyntet med friske jordbær.


Nam Nam! 

1 kommentar:

  1. Hei Ida!! Så kult at du også har blogg:-) Her var det mange søte fristelser jeg kommer til å prøve!! Håper du har det bra:-)

    SvarSlett