tirsdag 8. februar 2011

Banan smoothie

Jeg er ikke fan av å hive mat, og hjemme hos oss er jeg den som raider kjøleskapet etter middagsrester når sulten kommer over meg og knekkebrød ikke helt frister..
Og jeg er helt lik med frukt. Jeg har som oftest mye frukt fordi jeg er så gla i smoothie.
Og samboeren min sier at jeg gjerne kan "ta litt av" når jeg handler alene. 
Da kommer jeg gjerne hjem med mer enn jeg får brukt opp før det blir dårlig.
Da er alltid en løsning å fryse frukten i biter i poser så de er lette å hive i blenderen eller som jeg gjorde lage smoothie med en gang:)

Banan smoothie
2 godt modne bananer
1 appelsin
1 Pink Lady eple (som etter min mening er di eneste eplene verdt å kjøpe)



Samboeren min og jeg koste oss med disse til frokost!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar