tirsdag 8. februar 2011

Lunsj smoothie

Pappa ringte meg og lurte på om vi kunne ha lunsj sammen
for det var så mange dager siden han hadde sett meg.
Det smelter hjertet til en voksen datter:)
Det ble noen gode eggeskiver på oss med litt kylling også lagde jeg litt smoothie til oss.
Hvis man lurer i samboeren sin vitaminer så er det vel lov med pappan sin også;)
Jeg hadde en kjempe kosli lunsj og dro god og mett på kveldsvakt ettepå!

Lunsj smoothie
1 mango
2 Pink Lady epler
1 appelsin
en neve blåbær
en klunk Biovit


Jeg oppfordrer alle til å invitere pappane sine med på noe jeg!
Vi jenter har gjerne ekstra gode forhold til pappaene våre.
Så vi må ikke glemme dem i hverdagen:)

1 kommentar:

  1. Hei snuppis!
    Jeg skal hente Frank på flyplassen i morgen kveld, men tror det blir ganske seint, har ikke fått noe klokkeslett enda.
    Men isåfall kan du jo komme hit på en liten jentekveld før jeg drar og henter ham? :)

    SvarSlett