mandag 11. april 2011

Kjæreste tur

Nå er jeg og skatten min på kjæreste tur til Spania!
Jeg er sååå forelska! Hi hi
Nå sitter jeg i lobbyen å venter på han så skal vi ut å gå tur i den varme solnedgangen...
-Smelt!

På vei til Gardemoen sov vi hos Eirik sin søte onkel i Oslo.
Det ble desverre ingen tid til shopping, men onkel Kenneth skulle prøve å ordne noe kake utstyr til meg som jeg har ønsket meg...
Og i dag tikket det inn melding om at det var i boks så nå gleder jeg meg til å prøve når jeg kommer hjem:)

Jeg håper alle koser seg i den gode solen jeg hører lyser godt på Sørlandet!

1 kommentar:

  1. Årh! Høres helt fantastisk ut! Kos dere masse i varmen! Finnes ikke noe bedre en kjærestetur:) Nå har jeg og Fritz vært sammen i snart 9 år, og jeg kan fortelle deg, at det er mulig å være like forelsket (om ikke mer enn noen gang), selv om årene går..hehe! Nyt ferie og kvalitetstid med din kjære!

    Klemmer i fleng til deg, snuppa!

    SvarSlett