lørdag 4. desember 2010

Rammer

Jeg har en svakhet for gamle rammer.
Så gir jeg de en ny farge og bruker hamptau, hønsenetting eller korktavle inni og klesklyper, begge fra biltema, og så henger jeg alt jeg kunne tenke meg inni litt sånn histen og pisten.

Men i dag tok jeg nok litt av, så nå har jeg totalt 8 rammer på kontor veggen. Ble mange koslige minner da.



I dag er mannen på julebord i kristiansand,
og jeg koser meg hjemme før jobb med en god kollega etterpå.
I morgen er det ballet forestilling i grimstad
og besøk hos en venninne
som har pusset opp et stort hus i vikkilen,
blir spennende å se!

Her er dagens adventspakke,
samme som en kakesprøytepose:)

Ha en flott helg videre!

1 kommentar:

  1. stilig med de rammene!:) Har selv klyper og hamptau, så der fikk jeg en idé til hva jeg kan bruke de til;)

    Gøy med adventskalender da!Heldiggrisen:)
    Klem♥

    SvarSlett